www.DrukarniaCzestochowa.pl
Faq
Czym różni się Drukarnia-Internetowa.pl od innych drukarni?
Printeon jest Drukarnią internetową - oznacza to, że produkty dostępne w sklepie można zamówić tylko i wyłącznie korzystając ze strony www.drukarnia-internetowa.pl.
Na stronie głównej należy wybrać interesujący produkt, następnie zamieścić pliki graficzne. System wskaże kolejne kroki. Informacje o etapie zamówienia (terminie realizacji, płatności, i inne) będą przesyłane na podany przez Państwa adres e-mail. Kurier dostarczy paczkę. Zamówienia można składać 24h/7dni.
- Gwarantujemy krótkie terminy realizacji.
- Zapewniamy najwyższą jakość.
- Drukujemy na nowoczesnych maszynach wyposażonych w systemy kontrolujące.
- Każda praca drukowana jest w technice offsetowej z wykorzystaniem technologii CTP.
- Używamy wysokiej jakości papierów do druku.
- Nowoczesny system informatyczny zapewnia klientom profesjonalną obsługę oraz zawsze aktualne informacje.
- Gwarantujemy niską cenę: robimy wszystko, aby cena była atrakcyjna.
- Dzięki systemowi Drukarnia-Internetowa.pl wiesz ile kosztuje zamówiony przez Ciebie produkt nie ma niespodzianek.
W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówień jest widoczny w panelu klienta po zalogowaniu wybierając zakładkę "Moje konto". W zakładce "Poczekalnia" znajdują się zamówienia, które zostały zapisane przez klienta, a do których nie wczytano żadnych plików lubi nie dokonano wpłaty. w zakładce "zamówienia", znajdują się zamówienia, które zostały przekazane przez klienta do realizacji, są w trakcie weryfikacji, znajdują się już w procesie produkcji lub mają status wysłanych. Przy każdym zamówieniu znajduje się ikona określająca status.
Czy mogę anulować zlecenie?
Zamówienie można usunać tylko wtedy, kiedy znajduje się ono w koszyku. Aby to zrobić należy kliknąc przycisk "usuń" znajdujący sie przy danym zleceniu.
Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w asortymencie?
Drukarnia-Internetowa.pl realizuje zamówienia zgodnie z asortymentem podanym na stronie. Zamówienia, których nie ma w asortymencie Drukarni, można realizować poza sklepem przez naszych handlowców. Można tego dokonać uprzednio wysyłając zapytanie ofertowe na adres info@drukarnia-internetowa.pl
Dlaczego moje zamówienie zostało odrzucone?
Zlecenia w systemie Drukarnia-Internetowa.pl są odrzucane z kliku powodów:
- niezgodność pliku ze specyfikacją druku naszej drukarni,
- niezgodność pliku z danym zleceniem np. zlecenie jest na ulotkę A5 a plik to plakat B1 lub zamówienie jest na katalog 16 stron a w pliku jest tylko 14 stron,
- została wybrana opcja „pełnej weryfikacji” i nie można poprawić pliku z powodu jego specyfiki lub błędów w przygotowaniu pliku. (np. plik wgrany do systemu nie jest plikiem źródłowym tylko wynikowym, brakuje czcionek lub obiektów z pliku źródłowego),
Uwaga! Przypominamy, że czas realizacji zlecenia jest liczony od momentu otrzymania akceptacji danego pliku.
Czy mogliby Państwo wgrać za mnie plik do zlecenia?
Nie ma takiej możliwości. Nie wgrywamy plików za klienta.
Czy mogliby państwo przekazać za mnie plik do realizacji?
Nie ma takiej możliwości.
W jaki sposób mogę uzyskać informacje na temat wyceny produktów, których nie ma w asortymencie drukarni Printeon?
Wszelkie zapytania dotyczące wyceny produktów, należy wysyłać mailowo na adres: info@drukarnia-internetowa.pl.
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe wysłane na info@drukarnia-internetowa.pl
Czas odpowiedzi zazwyczaj nie przekracza 1 dnia roboczego.
Jakie materiały drukuje Drukarnia?
Drukarnia-Internetowa.pl drukuje wszystkie materiały, które nie stoją w sprzeczności z polskim prawem oraz są zgodne ze specyfikacją wydruku drukarni.